Premis X aniversari del blog



Desprès d’ardus contactes us porto a les guanyadores del Premi al X aniversari del blog. Aquesta vegada les afortunades han sigut: la Maria Jesús Antorán i la Gemma de Las Heras. A cadascuna li he regalat un llibre. La primera m’ha deixat triar-ho al meu criteri i la segona m’ha suggerit tres lectures en les que estava interessada. Totes dues opcions les trobo encertades. Per tant he procedit d’acord amb els seus desitjos.

La meva recomanació ha sigut l’assaig del Sergio del Molino, La España vacía. Al meu entendre una de les sorpreses literàries del passat 2017. De la tria he trobat suggerent el de l’escriptora africana de Guinea Ecuatorial, la Trifonia Melibea Obono, La albina del dinero. Espero que els hi agradi i que gaudeixin molt amb la seva lectura.

A la resta de participants que no heu encertant i als que no heu participant, us animo a que ho feu en la propera edició.

Comentarios

Entradas populares de este blog

(L56) Las afinidades electivas (1809)

(L111) El mundo de ayer. Memorias de un europeo (1942)

Manuel Vilas, El autor y su obra: La literatura y la vida (2019)