(G81) Restaurant Cafè Godot (Barcelona)


Molt a prop de la Plaça de la Vila de Gràcia es troba el Cafè Godot, al carrer de Sant Domènec, 19. Em vaig trobar amb la meva editora i la nova correctora per parlar-ne sobre la primera reimpressió corregida del meu llibre “El placer de leer” i també sobre la preparació del segon al que encara li resten dos anys de treball com a mínim.

El Cafè Godot és un local on podem trobar plats vegetarians ja que una de les meves acompanyants és una vegetariana estricta que no menja cap animal viu, encara que sigui una escopinya. El local el va triar ella però la resta varem dinar molt bé. Es tracta d’un nou bristot francès seguint l’exemple del Cafè Emma però amb una cuina més senzilla.

De primer varem compartir una amanida Niçoise amb vinagreta d’olives negres i tonyina vermella (foto), bona.



De segons varem escollir uns raviolis casolans de carbassa amb sàlvia, avellanes parmesà i mantega noisette (foto), bo. Jo vaig demanar uns Espaguetis amb cloïsses, all, herbes aromàtiques i tomàquet fresc (foto), ben executat. La vegetariana estricta un Quiche vegetal del dia, que portava porro, espàrrecs verds, formatge, etc., tot acompanyat d’amanida (foto), molt saborós.





De postres com que eren casolans ens hi vam llençar de cap. Pastís de xocolata tebi amb gelat de maracujà (foto), molt fi i delicat. Pastís Tatin amb gelat de formatge fresc (foto), molt bo. I en pla vegetarià un Carrot cake, és a dir un pastis de pastanaga, molt bo.




El pa era més que correcte i com a beguda cadascú va demanar una cervesa Selecta de San Miguel, suau i aromàtica. La seva maduració en bodega i la seva combinació de tres varietats de lupus i tres tipus de Malta li confereix un sabor molt especial. Comentar que el servei és molt atent, familiar i pel nostre gust grapegen massa.

Preu per persona 20/25 euros inclòs l’IVA i les begudes. Data de la visita 15 de març de 2014.

PUNTUACIÓ: 5,5/6

Comentarios

Entradas populares de este blog

(L56) Las afinidades electivas (1809)

(L111) El mundo de ayer. Memorias de un europeo (1942)

Manuel Vilas, El autor y su obra: La literatura y la vida (2019)