(BA19) Exposició de pintura de la Marta Salvador Ramon (2019)


Després d’una temporada amb una salut precària i superada una intervenció quirúrgica per millorar la seva qualitat de vida, la Marta Salvador Ramon (Barcelona, 1969) vol celebrar els seus cinquanta anys amb una exposició de pintura.

Els últims anys han sigut d’una activitat lenta però continuada que l’ha dut a tenir suficient obra nova per mostrar-nos-la. L’exposició s’inaugurarà el proper 11 maig al Teatre la Passió d’Olesa de Montserrat a les 18 hores. Ens hi acostarem per fer-li companyia.

Al gener li vaig comprat una pintura titulada Passeig del Canal (oli sobre tela, mides 50 x 65 cm. Pintat a l’agost del 2018), de la que cada dia estic més content de tenir-la i mirar-la. Cada cop que ho faig li trobo matisos i colors nous dels que no m’havia adonat.



Com ja sabeu, em va deixar desinteressadament una sèrie d’imatges (set en concret) de les seves pintures perquè donessin realç al meu llibre de poesies. Per la qual cosa també li estic molt agraït.

Us animo a que visiteu l’exposició on, amb tota seguretat, trobareu un quadre que us encisarà i no podreu deixar de mirar. Com em va passar a mi.

Comentarios

Entradas populares de este blog

(L56) Las afinidades electivas (1809)

(L111) El mundo de ayer. Memorias de un europeo (1942)

Manuel Vilas, El autor y su obra: La literatura y la vida (2019)