Dotzè Aniversari del blog


Increïble lo ràpid que passen els anys! Ja hem arribat a la dotzena. Ja contem per dotzenes, com quan anem a comprar ous.

Dins de la nova “estratègica comercial” del blog us estem portant restaurants de primeríssim nivell. Pensem que us agradaria aquesta aposta per l’excel·lència.

Encara em deixo al rebost molts articles de llibres que m’han agradat i que voldria compartir amb vosaltres. En aquest moment sou cent quaranta persones las que formeu part de la llista de distribució del blog. A mi m’aporteu molt amb els vostres comentaris, els vostres suggeriments i els ànims que em doneu.

Dons deixem que el blog continuï fins allà on els vostres desitjos i les meves forces arribin. Evidentment que m’agradaria comptar amb la vostra complicitat durant aquest recorregut.

Rebeu una abraçada molt forta!

Tomàs

Comentarios

  1. Per molts anys Tomás!!!!
    Cap a fer-ne dotze més!!!
    Em deus un cafè i un autògraf!!!
    Una abraçada,
    Rosa

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

(L56) Las afinidades electivas (1809)

(L111) El mundo de ayer. Memorias de un europeo (1942)

Manuel Vilas, El autor y su obra: La literatura y la vida (2019)