(G249) L’Antic Forn (Barcelona)

Restaurant L’Antic Forn (Barcelona)

Un dissabte ben aprofitat. El dia va començar amb una visita a la Llibreria Finestres a la recerca de nou material de lectura. Per dinar un lloc d'aquells de tota la vida al barri del Raval. L’Antic Forn, Pintor Fortuny, 28, 08001 Barcelona. Cuina clàssica catalana, sense pretensions però, això sí, molt ben elaborada.

Dels dos Menús que ofereixen (el diari de 20 euros i amb calçotada de 35 euros), més la carta, em vaig decantar pel més econòmic ja que no em venien de gust els calçots. Vaig poder triar entre sis primers i sis segons.

De primer una Amanida russa amb tonyina (foto), molt bona. De segon un Xai al forn (foto). Molt melós, gens ressec. Les carns al forn són l’especialitat de la casa.


Com a postres un Mel i Mató (foto), casolaníssim.

Per a beure cervesa Estrella Galícia. Em sembla més bona que la Estrella que fan a casa nostra. Els entesos diuen que és per la qualitat de l’aigua que utilitzen.

Tota una sorpresa trobar un menú molt ben elaborat per aquest preu en un dissabte a Barcelona. Clar que la cua de gent a la porta de l’establiment em va confirmar les meves sensacions. Un cafè en una terrassa i una visita a l’exposició sobre la Marguerite Duras que fan al Palau de la Virreina va donar per conclosa la jornada.

Preu del Menú 20 euros (IVA inclòs) amb beguda, sense cafè. Data de la visita 2 d’abril de 2022.

PUNTUACIÓ: 6

Comentarios

Entradas populares de este blog

(L56) Las afinidades electivas (1809)

(L111) El mundo de ayer. Memorias de un europeo (1942)

Manuel Vilas, El autor y su obra: La literatura y la vida (2019)